top of page
Search

Täydellinen preset joulukuviin

Otin tässä varaslähdön jouluun kasaamalla joulukuusen tänään, ja päädyin sitten kuvailemaan sitä kaikessa loistossaan - samalla sain myös idean luoda täydelliseen joulufiilikseen sopiva Preset!



Preset joulukuviin

Mun oikeastaan kaikissa valokuvissa esiintyy tietty piirre = kirkas valkoinen ja voimakkaat efektivärit. Näissäkin kuvissa punainen väri pääsee oikeuksiinsa, kun tausta on muutoin kirkas valkoinen. Mulle on tärkeää myös, että ihonväri pysyy mahdollisimman luonnollisena, sillä monesti presetit tuppaa muokkaamaan ihosta liian oranssin mun omaan makuun.


Tästä kuvasta näkee erinomaisesti kuinka tää preset kirkastaa värit.

Päätin tehdä poikkeuksen tän presetin kanssa, ja päätin listata sen etsyyn. Mun mielestä muokkauksista hirveän summan rahaa pyytäminen on ryöstöä, joten määritin hinnaksi uhkeat 2 euroa ja 50 senttiä. Jos teitä kiinnostaa tämä kyseessä oleva preset, ajatelkaa sitä aikaisena joululahjana mulle.. :) Teen kaikkea tätä puhtaasta mielenkiinnosta, joten tämä ei tarkoita sitä että jatkossa kaikki jakamani presetit olisivat maksullisia.


Ostaessasi Presetin mukana saat ohjeet presettien lataukseen sekä itse .DNG tiedoston joka on itse Preset. Mulla löytyy kuitenkin blogista kuvalliset suomenkieliset ohjeet presettien lataukseen, joten jos englanti ei taivu niin ei hätää! Kuvalliset ohjeet löytyvät täältä.


Jos haluat ihania joulukuvia joululta 2020, kannattaa harkita pienen sijoituksen tekemistä! Presetin pääsee ostamaan täältä. Ostamalla presetin tuet mua, eniten ehkä henkisesti, sillä summa on tosiaan minimaalinen! :)



Hyvää marraskuuta,


75 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page